març a Porta4

 
Aquest mes de març, coincidint amb la celebració del primer any de la seva estrena a l’Institut del Teatre de Vic, la tragicomèdia del teatre de l’absurd, Tu i Jo, retorna al teatre Porta4, al barri de Gràcia.

Guanyadora del 13è Premi Boira de Teatre, Tu i Jo és la primera obra de Roger Simeon interpretada per Jordi Pagès i Carles Sanz. Un text que ens mostra la vida íntima d’una parella d’avançada edat que ja no tenen res més a fer que matar el temps parlant, de tot i de res.
Apropant-se al teatre de l’absurd, Tu i Jo és una tragicomèdia sel·leccionada per la Mostra de Teatre de Barcelona i representada a Vic, Girona i Vidreres.

Ara, durant els diumenges de març (a les 18.00), Tu i Jo retorna a Porta4, un teatre del barri de Gràcia on ja hi va estar programada durant els mesos de juliol i de novembre del 2011. Una nova oportunitat per a conèixer aquests dos personatges condemnats a estar junts, una bona oportunitat per retrobar aquests vells coneguts.

Més informació: http://tu-i-jo-teatre.blogspot.com/